tisdag 20 maj 2008

Vinnare i Lantlifs tävling och datorhaveri

Jaf fick så fint paket på posten förra veckan men har ej kunnat gjort något inägg pga ingen ström till laptopen(glappt i kabeln fortfarande så datort slocknar väldigt ofta).. I alla fall vann jag en tävling som var hos Anette på bloggen Lantlif !!


Hur ofta får man såna här fina paket i brevlådan??
Jag förstår ej -det var så många fina handgjorda gåvor så man får ju nästan skämmas!!!


Hjärtat är underbara....

Barnen undrade förstås varför jag får paket på posten....




I köket på ett skåp passar ett hjärta utmärkt,det andra hamnade så fint på gästtoalettdörren ...




Tack snälla Anette!! Nu måste jag fortsätta arbeta med ett semesterschema för 5 butiker som jag jobbat på de sista 14 dagarna men timmarnapå dagarna räcker ej till så kvällspasset börjar nu till midnatt..Kram Maria




7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Den tävlingen missade ja! Så mycket vackert.

Grattiskramar från Maud

lottens vita och gröna sa...

oh så värdig vinnare till ljuva saker! varmkram lotten

MiaMaria sa...

Hej!
Grattis till det vackra paketet...
Må så gott!
MiaMaria

LantlivsAnette sa...

Åhhh, vad roligt att du gillade sakerna,så fint dom passar hos dig !
Du kan behöva lite paket så där , du som jobbar o sliter så mycket..att göra scheman, det kan minnsann inte vara lätt,jag vete tusan om jag skulle klara av det..
Ha det så bra och se till att koppla av lite emellanåt o ladda batterierna..Kram Anette

sissabo sa...

Oj, så många fina saker du fick! Den tävlingen missade ju jag, synd :) men jätteroligt för dig. Grattis!
Ha en skön helg
Hälsn Jessica

A home far away sa...

Vilka makalöst fina saker du fick i paketet:-)
Hjärtana var såå fina, jag älskar hjärtan (o änglar)

Kram från Singapore

Hem och Lycka sa...

Grattis till vinsten, mycket kanonfina ting du vann! kram