onsdag 3 december 2008

Julbak

Jag vill börja detta inlägg med att gratulera min svärfar Bengt (svärmors make) som fyller 60 år idag GRATTIS!!! Julbaket har kommit igång ,efter att ha släpat på det och några jäst slängda så kom jag igång idag...lussekatter väntar barnen när de kommer hem från skolan och nu tänkte jag dyka ner i Leilas härliga recept.....
Trappen som väntar på en rejäl renovering har fått granris på sig och där hänger alla tre barnens adventspresenter som dragits ner från 24 till 4 det blir så svårt när de blir stora ...
Ha en bra vecka och julstöka på kram Maria....

8 kommentarer:

Skatan sa...

Åh...det ser gott ut!

Kram,

Anna

LantlivsAnette sa...

Åhhh...här bakas det..mmm..så gott !! Släng över några lusse katter så att jag har till morron kaffet..hii..hii..
Vad fint du har pyntat på trappräcket..
Ha det gott Kram Anette

Två systrar sa...

Oj vilken fin blogg du har! Kul att vi hittade den!! Kram C&M

Unknown sa...

Mums det ser jätte gott ut!! Kram Petra

LantlivsAnette sa...

Jag vill önska dig en riktigt
GOD JUL
Kraam Anette

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad gott med saffrans bullar!! =)
Leila har såna goa recept..
Mysig blogg förresten, hittar återkommer jag gärna =)
Kram Maria

Anneli sa...

Hejsan.
Vilken underbar trädgård!!!!
Blir så avundsjuk.Så vill jag ha det i min trädgård. Kan du komma hit? Ha...ha.
Fint brickbord du har med en liten söt gran.
Kram Anneli.

Essay_Writer sa...

yummy cookies