onsdag 21 januari 2009

Nyhet

Hej idag har jag inhandlat den nya danska boken som kommit ut i veckan ,nämligen Tildas Landstil.Det är den tredje boken jag har om Tilda.Den är mycket inspirerande och fin så det börjar klia i fingrarna att man vill bara sätta igång att sy...Köp den!! Vackra bilder....
Annars händer det inte så mycket här borde fortsätta i gästtoaletten men det krånglar ,maken är i Kina i en vecka och barnen och jag har fullspäckat schema med jobb och aktiviteter och alla åtagande som hör till.Ha en bra fortsatt vecka många kramar Maria

7 kommentarer:

Anonym sa...

Boken såg bra ut, kanske den jag skulle behöva för att få lite inspiration. Känns som att jag inte alls är intresserad av att sy, fast jag gjort det så mycket förut.
Kram Susanne

Villa nöystu sa...

Hejsan, vilket vackert hus du bor i! Det måste vara underbart att bo nära nordljus-butiken, jag älskar deras webshop men har ännu inte besökt dem IRL. Har släktingar i Sundsvall, så förhoppningsvis blir det en tur dit snart.
Vilket otroligt snyggt diskställ du har, var månne har du funnit det? Och händig är du också, snickrat tallrikshyllan själv. Fantastiskt tycker kvinnan med tummen mitt i handen.
Ha det så bra!
Kram Petra

Prinsesse Elin sa...

Hei hei og god morgen!
Ja er ikke boken flott. Fikk den på fredag og har allerede sydd en engel, en kudde og et fugleskremsel( vet ikke hva det heter på svensk) Nå har jeg begynt på kudde nr. 2 ( dem runde) den første er til meg selv og den som jeg har begynt på nå er til min lille prinsesse.
Gleder meg til å følge med å se hva du kommer til å trylle frem av vakre ting. Ha en kjempe fin dag. Klem:O)

Mi Casa sa...

Hej på dej!
Kul att hitta en bloggare som bor i närheten! Bor 2 mil västerut vid en sjö...
Vilket vackert hus ni har!
Kram!
Helena

Myownhome sa...

Åh ja den måste man nog köpa... :) Var precis och köpte lite "Tilda" tyg från panduro idag, det finns så mycket fint!!

Nu ska jag kika vidare i din blogg. :)
Ha det bra!
//Johanna

Vintage sa...

Vilken härlig bok det verkar vara! Kram Susanne

Essay_Writer sa...

nice